رادیو روزمره

بیایید اینجا باهم چشمانمان را بشوییم.

رادیو روزمره

بیایید اینجا باهم چشمانمان را بشوییم.

نمی دانم!
در پی دانش دنبال همراه و دوست می گردم. که باهم پیش برویم. برای همین وارد جهان مجازی می شوم، چون حس می کنم آدم های مجازی بیشترند و راحت تر پای حرف دل می نشینند.

بایگانی

به نام خدا

خودشناسی | مراحل و منظور از خودشناسی چیست ؟780 × 438

 

به نام‌ خدا
میانه ی روزمرگی های خود، وقتی فارغ هستیم و فکر می کنیم کاری برای انجام دادن نداریم، بهتر است کمی به خود فکر کنیم.
زحمتی ندارد. زمان زیادی با تمرکز بالا هم‌ نمی خواهد.
علت زیاد گیجیِ ما در جهان پر اضطراب کنونی، از خود غافل شدن و از خود نشناختن است.
بنده چندی پیش به صورت کاملا اتفاقی به کتاب خودشناسیِ #آلن_دوباتن مواجه شدم و تورق کردم و از مواجهه با این کتاب و تورق آن لذت بردم. دوباتن با یک قایق موتوری کوچک و سبک ولی خیلی گران خود خیلی سریع در سعی می کنم در چند مطلب به صورت خلاصه مغز داستان خودشناسی را از زبان فیلسوف و نویسنده ی سوئیسی_انگلیسیِ معاصر بنویسم. البته ممکن است نظرات خودم را هم در پاراگرافی به صورت جداگانه بیان کنم که این پاراگراف فتح بابی شود برای گفتگو با یکدیگر.
اگر مورد پسندتان بود؛ دنبال کنندگانتان را نیز که فکر می کنید دوست دارند با ما سوار قایق آلن دوباتن شوند را مطّلع کنید.
منتظرتان هستم.

پن۱: بنده نیز هیچ نمی دانم و با این کار قصد ندارم معلمی کنم. میخواهم در مسیری که می روم‌ تنها نباشم.

 

 

آدرس این قایق در اینستاگرام:

https://www.instagram.com/p/CHQChGflTXN

 

صفحه شخصی نویسنده در سایت ویرگول:

https://virgool.io/@ali.sbu.sadeghi

۹۹/۰۸/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی